שימושים נפוצים במערכת לשליחת sms

שימושים נפוצים במערכת לשליחת sms

מערכת לשליחת SMS היא דרך ליצירת קשר מיידי וכמעט וודאי עם מספר רב של לקוחות. שימושים נפוצים במערכת לשליחת sms יכולים להיות אינטרנטית כלומר דרך הדפדפן או מותקנת כתכנה על המחשב.
בשוק קיים מגוון רב של שני הסוגים וכל עסק בוחר מה יותר מתאים לו.
זהו אחד הכלים השיווקיים המועילים שיש לעסק להגיע למספר רב של לקוחות בבת אחת. 
מערכת לשליחת SMS מאפשרת לבתי עסק להניע את הלקוחות לפעולה במינימום עלות ומקסימום מהירות – הרוב המכריע של ממשתמשי הטלפון קוראים את הודעות הטקסט ברגע שהן מתקבלות במכשיר הטלפון, זאת אומרת שזה בכל מקום פיזי שהלקוח נמצא ואין צורך לחכות עד לפגישה עם איש מכירות פרונטלי או טלפוני או הוצאת הון על פרסום מסורתי.

שימושים נפוצים במערכת לשליחת הודעות

מלבד הזמנה לפעולה כמו לדוגמה קנייה של מוצר או הצטרפות למנוי מסוים, המערכת טובה גם לשמירת קשר/ שימור הלקוחות הקיימים על ידי ברכות חג, יום הולדת, תזכורת על תור או סיום מבצע/ מנוי לשירות קיים של הלקוח ועוד.
הלקוח מקבל מידע ושירות באופן מיידי וזול שחוסך ממנו בדיקות ונסיעות פיזיות (לדוגמה קישור לקניית מוצר באינטרנט או בדיקה ביומן).
בתי עסק מרוויחים חיסכון בעלויות שיווק מסורתיות וניהול מידע צרכני של הלקוחות שלו בעזרת כלים כמו: יצירת דוחות פעילות, משובים ותוצאות של המערכת לשליחת SMS, תבניות מוכנות וקבועות לSMS, תזמון שליחת הSMS, שילוב שדות דינמיים, מנגנון ל"הסרה מרשימת התפוצה", שינוי שם או מספר השולח, שליחת הSMS לחו"ל, ממשק ידידותי ונוח, התממשקות באמצעות API, אפשרות לדו שיח עם הלקוח ועוד.
שימושים נפוצים במערכת לשליחת sms נכון של תדירות וניסוח הSMS העסק יכול לספק בעזרת המערכת לשליחת SMS ערך מוסף ללקוחות שלו ולזכות בלקוחות נאמנים וחוזרים. 019 SMS מספקת מערכת sms כזאת ותשמח לענות על שאלות ולעזור להצטרף לשירות.

תוכן עניינים