תוכנה לשליחת SMS

תוכנה לשליחת SMS

מדוע כדאי להשתמש בתוכנה לשליחת SMS? 
הדרך הכי זולה ויעילה כיום לשליחת הודעות טקסט לכמות גדולה של נמענים וקבלת סיכוי גדול שהן אכן הגיעו ליעדן ונקראו בתוך זמן קצר היא בעזרת תוכנה לשליחת SMS אשר היא חלק מערכת לשליחת SMS
תוכנה זו יכולה להיות מותקנת במחשב או כחלק מאתר אינטרנט של החברה שמספקת את השירות הזה. עסקים רבים משתמשים בתוכנה לשליחת SMS כחלק ממערך השיווק שלהם ומצליחים להגיע לכמות גדולה של לקוחות שמקבלת את המסר השיווקי שלהם תוך זמן קצר ותורמת לשיפור התוצאות העסקיות של העסק.
מערכת לשליחת SMS בהרבה מקרים היום מחליפה את הדיוור הישיר הפיזי הנפוץ שהיה קיים לפני 2 עשורים לערך והיה איטי יותר ולא תמיד הביא תוצאות עקב חוסר קריאה תוך זמן קצר של המסר. 

תוכנה לשליחת sms – פונקציות שונות

אופציית שליחת SMS קיימת כבר עשור שני ולמרות שהטכנולוגיה מספקת תוכנות יותר מתקדמות ומגוונות להעברת הודעות טקסט כמו Whatsup, Skype וכדומה, מערכת לשליחת SMS ברשת של הטלפון הסלולרי עדיין הכי נפוצה ובעלת שיעורי קריאה והענות הכי גבוהים. 
יש כיום הרבה חברות שמציעות תוכנה שליחת SMS כחלק מהמערכת לשליחת SMS שהן משווקות. צריך לבצע סקר שוק ולראות מה היתרונות שמציעות החברות בנוסף למחיר כמובן.
מערכת SMS טובה מאפשרת בין השאר לשלוח הודעות בקצב מהיר ולקבל דוחות ביצוע ומשובים לניתוח התוצאות ובדיקה אלו הודעות הגיעו ליעדם ואלו לא,
לשלב שדות דינאמיים ולנהל דו שיח עם הנמען במידת הצורך, ליצור תבניות קבועות לשליחה, טעינת רשימת נמענים מאקסל ומנגנון אוטומטי נוח להסרת נמענים שלא מעוניינים, ניהול משתמשים והרשאות למערכת, שליחת SMS גם לחו"ל ולא רק בארץ, התממשקות עם API וכמובן ממשק ידידותי ונוח לשימוש. 
לפני החלטה על בחירת החברה שתהווה הספק של השירות הנ"ל, רצוי לקבל דמו להתנסות במערכת לשליחת SMS ולהיות בטוחים שמצאתם מערכת נוחה ומשתלמת לעבוד איתה במהלך הפעילות העסקית היום יומית של העסק. 
אנו ב 019 SMS כמפעילה סלולרית יכולים לספק לכם את השירות במחיר תחרותי ביותר בשוק,  עם תוכנה משוכללת שתאפשר לכם לנהל את רשימת הלקוחות בצורה יעילה וחכמה.

תוכן עניינים